Op naar Curaçao!! - Reisverslagen van Henrike Kiers - WaarBenJij.nu Op naar Curaçao!! - Reisverslagen van Henrike Kiers - WaarBenJij.nu

Op naar Curaçao!!

Morgen is het dan zover!! Dan vertrekt het vliegtuig om 8.40 uur naar Curaçao en hopelijk met mij erin!!! Het is geeft een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant heb ik er natuurlijk ontzettend veel zin in, omdat ik er ook al heel lang naar toe heb geleefd. Maar aan de andere kant vind ik het ook allemaal erg spannend. Het is voor mij de eerste keer dat ik in een vliegtuig stap en dat maakt het vooral erg spannend. Ik heb namelijk geen idee hoe alles werkt. Nu hoef ik me geen zorgen te maken over het vliegen, want als er een piloot in de cockpit zit, lijkt mij dat het vliegen wel goed komt. Het gaat mij meer om het inchecken, naar welke hal en gate moet je, waar laat je de koffer, waar kun je die vervolgens weer ophalen etc... Ik heb al besloten dat de eerste de beste grondstewardess morgen mijn beste vriendin wordt!

Op Curaçao zelf laat ik alles op me af komen. Ik kan wel van alles gaan bedenken wat goed moet komen en wat wellicht, misschien, wie weet, het kan voorkomen, fout kan gaan, maar om eerlijk te zijn wil ik me daar niet druk om maken. Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Afgelopen zondag heb ik een afscheidsfeestje gehad en het deed me goed om mijn familie nog even bij elkaar te zien. Toch het besef dat er wel een thuisfront is die aan me denkt en me steunt.

Morgen laat ik het koude, natte, met sneeuw bedekte Nederland achter me en zoek ik het zonnige, warme leven op!!

Liefs, Henrike

Recente Reisverslagen:

Henrike

Christen, gezellig, blond, dromer, dromen waar maken en zeer binnenkort een entertainer!! :)

Actief sinds 08 Feb. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6531

Voorgaande reizen:

06 April 2014 - 01 Augustus 2014

Mallorca

26 Februari 2013 - 11 Februari 2014

Op naar Curaçao!!

08 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: